Ruilen & retour
We hopen natuurlijk niet dat het gebeurt, maar het kán een keer voorkomen dat een artikel niet aan je verwachtingen voldoet. In dat geval proberen we het natuurlijk netjes op te lossen en kan het artikel, onder voorwaarden, geruild worden.
Wij raden je ten eerste aan bij levering het volgende te controleren:
- Zijn de juiste (dus de door jou bestelde artikelen) geleverd?
- Klopt het aantal geleverde producten, conform je bestelling?
- Bevinden de bestelde producten zich in perfecte staat?
Verpakking beschadigd?
Is de doos waarin het artikel is verpakt beschadigd? Dan moet dit direct op de vrachtbrief of pakbon van de vervoerder kenbaar te worden gemaakt. Geef het ook altijd direct door aan ons door een mail te sturen naar info@allesvoorjetruck.nl. Vermeld daarin het ordernummer en een omschrijving van het probleem.
Particulieren
Als particulier kun je webshopbestellingen binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van de producten retour zenden of annuleren. Je hoeft daarvoor geen reden op te geven.
Let op! Je dient hiervoor wel van ons formulier voor ontbinding/herroeping in te vullen.
Wanneer kun je een bestelling niet retourneren?
De volgende producten kun je niet retourneren:
- producten die geen deel uitmaken van ons assortiment en/of op jouw verzoek speciaal voor je besteld zijn;
- producten waarvan de verpakking of verzegeling na levering verbroken is;
- producten die beschadigd of vervuild zijn door ondeskundig gebruik;
- producten met een beperkte houdbaarheid.
Voorwaarden
De kosten van de retourzending zijn voor je eigen rekening. Na ontvangst van de door jou geretourneerde goederen wordt je bestelling (inclusief verzendkosten van de heenzending) door ons gecrediteerd en zullen wij het factuurbedrag binnen 14 dagen op je rekening bij laten schrijven. Indien wij de retourzending beschadigd of onvolledig retour ontvangen, brengen wij kosten in rekening om deze artikelen te herstellen. Deze kosten worden door ons ingeschat en naar alle redelijkheid bepaald.
Zakelijke klanten
Wij willen natuurlijk dat je als zakelijke klant tevreden bent over de levering. Mocht dit niet zo zijn, dan proberen we het vanzelfsprekend goed op te lossen. Daarvoor hebben wij een retourprocedure ingericht. Die omvat de volgende stappen:
- Vul het retourformulier volledig in en stuur het naar klantenservice@allesvoorjetruck.nl.
- Je ontvangt van ons binnen 1 werkdag een bevestiging van je retouraanvraag.
- Print het ingevulde formulier en voeg deze bij de retourzending.
- Graag ontvangen wij indien mogelijk de artikelen terug in de omdoos waarin ze ook verzonden zijn. De producten dienen sowieso altijd verpakt te zijn in de originele verpakking